To be, or not to be. Dat is niet langer de vraag. Als merk moet je durven zijn. Met een team van experts geven we jouw merk karakter. Dat doen we door middel van:

 

Brand Strategy / Brand Identity / Brand Creation

Brand Strategy

Onderzoeken en koers bepalen

Brand Strategy vormt de basis voor Brand Being. Door de juiste strategie te ontwikkelen krijg je inzichten en kunnen we samen de juiste koers bepalen.

 

Merkanalyse / Trendmapping / Merkonderzoek / Merkstrategie / Merkpositionering / Diepte-interviews / Merk archetype / (Her)positioneringsworkshop.

 

Brand Identity

Emotionele verbondenheid

Sluit de Brand Identity aan op de strategie? Sterke merken onderscheiden zich door te durven zijn, keuzes te maken. We gaan samen op zoek naar de unieke triggers die de emotionele verbinding maken tussen de consument en je merk.

 

Analyse merkidentiteit / Brandbook / Merkontwikkeling / Merkoptimalisatie / Merk restyling / Copywriting / Storytelling / Merkrichtlijnen

 

Brand Creation

Een unieke merk beleving

We creëren een unieke merkbeleving en vertalen die naar relevante online- en offlinekanalen. Door alle communicatie-uitingen optimaal op elkaar af te stemmen vanuit een sterke merkidentiteit, verspreid je een eenduidige boodschap waardoor je als merk zichtbaar bent én blijft.

 

Offline: Print / OOH campagnes / POS design / Advertenties / Infographics & Illustraties /  Jaarverslagen / Hr-campagnes / Interieurdesign

Online: Social media / Animaties / Web design / Webontwikkeling / Onlinestrategie / SEO / SEA

Brand Packaging

Een tastbaar merk moment

Een goede verpakking vormt een tastbaar moment tussen klant en product en moet een onuitwisbare indruk maken. De verpakking verlengt en versterkt het product en is onderdeel van de identiteit van een merk.

 

Packaging Design 2D, 3D / Art direction / DTP / Visualisaties / Coördinatie fabrikanten / Prototypes / Duurzaamheid

 

We houden van korte lijnen, persoonlijk contact en focus. Ons ontwerp proces is ontwikkeld zodat we samen een sterk merk kunnen neerzetten en deze kunnen waarborgen.

 

Ontdek hier meer over ons

MERK ANALYSE

Ons merk / product sluit niet meer aan bij de verwachtingen van de consument. We zijn benieuwd naar jullie advies

VERZADIGDE MARKT

De markt is verzadigd met soortgelijke producten als die van ons en ons product is niet onderscheidend genoeg. We hebben een merk- / product differentiatie nodig om zo onze doelen te behalen.

 

INSPIRATIE

We willen onze productportfolio uitbreiden en een andere doelgroep aanspreken.  We willen nieuwe mogelijkheden onderzoeken en uitgedaagd worden.

 

EEN GOED IDEE

We hebben een goed idee maar we weten niet hoe we dat het best kunnen realiseren.

 

BRAND CONTENT

Onze positionering is scherp, maar nu moeten de ideeën nog vertaald worden naar verschillende online- en offlinekanalen.

 

Wat kunnen wij voor je merk betekenen?

Wij zijn erg benieuwd naar je vraag. Alles begint met het begrijpen van de vraag binnen haar context. Samen met jou zullen we tijdens een kick-off meeting de vraag, de visie of het probleem bespreken. Hierboven vind je vijf veel voorkomende op vijf verschillende terreinen.

Maak hier een afspraak