&samhoud food

2-sterren groente in de supermarkt

&SAMHOUD FOOD

&samhoud food speelt met zijn producten in op de nieuwe trend waarbij de consument bewust kiest voor een gezonder en duurzamer eetpatroon met meer groentes. Michelinsterrenchef Moshik Roth heeft in samenwerking met &samhoud food versmaaltijden en vleesvervangers samengesteld.

 

HERKENBAARHEID
We wilden het merk &samhoud Food een eigen karakter geven door het als een ‘traiteur’ te presenteren. Michelinsterrenchef Moshik Roth speelt daarin een belangrijke rol. Hij ontwikkelde de versmaaltijden en staat bekend om zijn vegetarische recepten. Groentes spelen dus de hoofdrol. Deze moesten daarom ook van de verpakkingen afspatten. Doordat de versmaaltijden en vleesvervangers op verschillende plekken in de supermarkt liggen, was de uitdaging om zowel eenheid als diversiteit binnen de twee productgroepen te creëren.

De producten zijn o.a. verkrijgbaar bij de Albert Heijn en Plus supermarkten.

SERVICES
Positionering, Branding & Packaging design
TEAM
Jasper - merkstrateeg, Bart - packaging en illustrator, Tim – DTP, Mas - Art-director

Sterwaardige vleesvervangers voor thuis, bedacht door 2-sterren chef Moshik Roth

PUUR
De verpakking van de versmaaltijden wilden we het gemak en comfort van een restaurant uit laten stralen, terwijl we voor de vleesvervangers hebben gekozen voor een meer nonchalant snackgevoel. Ook de fotografie verschilt hierin per productgroep. De verpakking van de vleesvervangers laat het bereide eindproduct zien, dit in tegenstelling tot de versmaaltijden waarbij we de groentes en andere ingrediënten in hun puurste vorm hebben weergegeven. We zijn uitgegaan van de kracht van het product: een verse, gezonde en sterwaardige maaltijd voor thuis, bedacht door Michelinsterrenchef Moshik Roth. Op de verpakking van de versmaaltijden zie je de verschillende ingrediënten, in het bakje zie je het bereide eindproduct.

MATERIAAL
Ook op het gebied van materiaal en communicatie hebben we goed doordachte keuzes gemaakt. Voor een frisse en natuurlijke uitstraling is de sleeve gemaakt van dubbelzijdig ongestreken karton met een scheurrandje waardoor je hem eenvoudig losmaakt. De sleeves zijn bovendien aan de binnenkant bedrukt om de consument te verrassen en inspireren met kooktips, groente-weetjes en menusuggesties van Michelinsterrenchef Moshik Roth.

"Wij zijn heel tevreden en vinden het erg fijn om met MAS te werken. Hij denkt met ons mee, is flexibel, challenged ons als hij het ergens niet mee eens is en heeft altijd het beste einddoel voor ogen."

Sanne Boeve, &samhoud food

Brand-Being-Logo-Mas

TIJD VOOR ACTIE!

Daag ons uit en ontdek wat wij voor je merk kunnen betekenen,
06-34273988 I info@mas.amsterdam

Categories